Inlägg från: Juni2012 |Visa alla inlägg
  • Juni2012

Hur komma tillrätta med naglar som skivar sig???

förlovadflicka skrev 2011-12-07 13:04:18 följande:
    Det är biosculpture jag testade, men man filar ju på den egna nageln och håller på för att det ska hålla (och gelen är inte helt bra heller faktiskt). Mina naglar är starka som stål annars, men när gelén kom av var de väldigt sköra. och jag menar verkligen att jag har starka naglar annars, ibland är de till och med riktigt svåra att klippa!
    Med Bio sculpture behöver man bara fila på den egna nageln ytterst lite. Aldrig tillräckligt för att skada den. Det låter som den som du gick till tog i lite för hårt. Ingen av mina kunder har förstörda naglar, de flestas är tom starkare än dom var innan. Var du kanske hos nån av wannabe tjejerna som häller gelé av sämre sort i Bio´s burkar. Det finns sånna också...
  • Juni2012
    förlovadflicka skrev 2011-12-07 22:33:41 följande:
    Maria ljung heter hon jag var hos, och är väldig säker på att hon använde de riktiga produkterna, köpte lack av henne också. Kanske var mina naglar som inte tålde det eller nåt!...
    Var inne på hennes sida och såg att hon skyltade rätt mycket med Bio så då får man väl förutsätta att det faktiskt är det hon använder. Finns som sagt dom som häller annan gelé i bio´s burkar för att man ska tro att det är den. Så tråkigt för oss som arbetar med den gelén och verkligen är måna om kundernas naturliga naglar, inte bara hur slutresultatet ser ut! Som sagt; ingen av mina kunder har föstörda naglar under materialet, dom är snarare starkare. Vet däremot andra märken där naglarna under inte brukar må så bra.
Svar på tråden Hur komma tillrätta med naglar som skivar sig???