• Sebastiána

    Julklappar: Badskum, badolja, kådsalva eller liknande. Var kan man köpa det?

    Jag ska köpa något som har me gran att göra till en kompis. Jag har hört talas om att kådsalva ska vara bra mot allt möjligt, i alla fall torra hälar osv. Tyvärr hittar jag inte det någonstans. Jag letar också efter badgrejor med gran: typ badskum eller badolja eller liknande. Tar tacksamt emot tips! Jag handlar gärna på webben, så länge inte frakten är för hög.

  • Svar på tråden Julklappar: Badskum, badolja, kådsalva eller liknande. Var kan man köpa det?
  • snowstars

    Den här kvinnan brukar jag handla av på marknader, vet dock inte hur det funkar att handla över nätet även om det står att man kan beställa: www.naturmagi.se  Hon har en kådsalva som är helt okej.

  • Jag han


    Har trist hemma och letar febrilt efter nåt med grandoft för att hjälpa dig, men vad svårt det var! Hittade denna iaf :) Ingen tvål, men parfym. Finns fraktfritt på nordicfeel.se Tror den kostar runt 250 kr. Den har doft av gran iaf! :)


    Lägger upp nåt om jag hittar.

  • Sebastiána

    Jag är ute efter allt möjligt så tack alla!

Svar på tråden Julklappar: Badskum, badolja, kådsalva eller liknande. Var kan man köpa det?