Vilken hade ni valt?
eller denna?
Vilken är mer praktisk?
Vilken är mer praktisk?
jag tyckte nummer två var otroligt vacker, men himla opraktisk.. man lär ju fastna överallt med den? så jag hade valt nummer 1.
Hade nog valt nr 1. Vist nr 2 är väldigt vacker men tror att nr 1 är enklare att bära. Stora ringar är vackra men lite bökiga.
Är lite inne på samma spår 2an är otroligt vacker, det är ettan med men på olika sätt ... tur att det är ett tag kvar så hinner jag tänka mer..
Har ni hittat era ringar/hur ser era ringar ut?
Otroligt vackra båda två.. Usch. Förstår att du har svårt att välja :-P
Men jag skulle ha gått på nr 1 tror jag.. Skulle inte klara av att fastna överallt och skulle nog bli "irriterad" på ringen :P hehe.
nr 1. tveklöst. har själv rätt så svårt för solitär-ringar.. snygga ibland, men opraktiskt..
Jag hade valt nummer 2, fantastiskt fin ring och väldigt speciell, nr. 1 är ju mer vanlig. Jag hade inte själv brytt mig om det praktiska, utan tagit den jag tyckte bäst om. Jag förstår tanken men samtidigt känns det tråkigt och väldigt "svenskt" att tänka på det praktiska. I många andra länder är ju solitärer den ringen man får som förlovningsring och det verkar ju fungera?! Är det förlovning eller vigsel? Ska du ha en till ring sen?
Nr 1 är superfin! Vill ha!! ;)
Jag hade valt nr 1, för av de här två var det den som jag tycker är snyggast.
NR 2!!!!!
Helt klart nummer 1, så vacker och helt i min stil!
Definitivt nummer 2! Allt här i livet behöver inte vara praktiskt, särskilt inte vackra smycken!
Jag hade valt nr 1 helt klart för den är finast!!
Nr. 1. Den andra är för blingig för min smak.
NilsKpyssling:
Jag har en till slät som ska vara med