Inlägg från: annelie1981 |Visa alla inlägg
  • annelie1981

Auktioner och andra ställen att fynda ring??

Jag köpte min på sefina....betalade 3200kr (kostar 10699kr i butik)

• annelie1981

Min ring passade perfekt, var som gjord för mitt finger. Jag är ju inte heller någon guldsmed, men visst går det att förminska/förstora, det som kan ställa till det som jag har förstått det är om det någon diamant då kan det vara svårt ibland. Enklast är kanske att ta med sig en bild på ringen till en guldsmed och höra sig för, annars har man ju alltid 14dagars returrätt på sefina så då kan man ju hinna kolla upp det och ev. lämna tillbaka.

• annelie1981
    Helena Lindberg skrev 2011-12-13 22:15:51 följande:

Hej!

Fyndade en ring idag på Sefina :) Betalade 2350 kr inkl porto för den!!

En klassisk alliansring med fem små diamanter på 0,3 karat. Lite glittrig och så "jag"

Vad roligt. En till som fybdat sin ring på sefina alltså!
  • annelie1981

Jag köpte min i början på november och får vänta till 30 juni....men den som väntar på något gott, säger man ju.

• annelie1981

Ja det är begagnade ringar, men min ser som ny ut. Men jag ska ändå polera den när jag lämnar in den för gravering

• annelie1981

Här är min ring. Dock inte på min hand, utan den bild jag fick när jag bad sefina ta ett kort på ringen när den satt på för att få en uppskattning hur stor ringen var. Som sagt jag är SUPER nöjd med min ring och med kontakten med sefina.

Svar på tråden Auktioner och andra ställen att fynda ring??