passar dessa ringar ihop?
detta är min förlovningsring och nu behöver jag en vigselring! Vill helst ha en med princess slipade diamanter så vigselringen matchar förlovningsringen.
detta är min förlovningsring och nu behöver jag en vigselring! Vill helst ha en med princess slipade diamanter så vigselringen matchar förlovningsringen.
Vilket märke är det på ringen/ringarna?
Våra ringar är från schalins. I butiken vi köpte våra var dom jättemåna om att vi skulle veta att man kunde göra egna "förändringar" på ringarna. Till exempel, större stenar, andra färger på stenar och guldet, bredare skena etc... Just frågan om andra slipningar på stenarna kom vi inte in på. Men tror säkert det är något dom kan fixa i så fall.
Vet att andra märken har snarlika möjligheter också!
Här är en alliansring med bara princesser: www.lamastone.se/femstensring-vitt-guld-prinsesslipade-diamanter-025ct-p-7732.html
Här är en ring med stor princessslipad och flera små briljantslipade, det ser bra ut tycker jag så du kan nog kombinera din ring med en ring med briljanter utan att det ser konstigt ut :) www.lamastone.se/sidostensring-vitt-guld-17st-diamanter-109ct-p-4813.html