HELVETE va ska jag göra!!!
Vet att alla ni kommer spy galla på mig nu, men måste få något råd av en någon!!
Det är så har.
Jag och min sambo har varit tillsamans i 7 år vi har 2 barn, jag har haft en lite konstig bild av män, att jag själv sökt mig till män jag kan bestämma över, vilket jag tror bottnar i att jag har en far som har varit en riktig skit, jag har ALLTID varit otrogen i mina förhållanden utan dåligt samvete. men när jag träffa pappan till mina barn, han som ska bli min man nästa sommar, som jag tror jag älskar över allt utom mina barn, har jag varit otrogen mt en gång, det var ett helvete, jag berätta llt för honom när jag hade varit de, han sa att jag skulle gå till psykolog, vilket jag gjorde och han tog tillbaka mig, han har inte sagt ett ord om detta sedan dess, detta hände för5 år dedan. MEN för 6 månader sedan träffa jag en trevlig kille som mot slutet av kvällen gav mig hans numer, jag berätta det för min sambo o vi typ skratta åt de, inget mer med det, och NU för 2 veckor sedan tfäffade jag honom på systemet, han skicka sms till mig och skrev hur snygg jag var och massa annat som man blir glad av, det har gått åt helvete för långt, jag berätta för min sambo om smsen och sa att jag mådde dåligt över att jag varit så svinig, han sa då att det inte gjorde något att han förstod varaför jag tyckte de va kul, grejen är den att vi fortsatt smsa och min sambo vet inte det. OCH idag så träffades vi och kysstes:( FAN vill ju bara bli normal!! hålla mig till min älskade sambo!! känna mig nöjd med det. jag sa även till sambon att vi måste hitta på mer saker, gav förslag på buggkurs, klättring, åka till badhuset, då säger han nja jagvet inte känns inte som det blir bättre av det, va fan ska jag göra!!
hoppas ni orka läsa!!