Kan inte tänka mig ett bättre bröllop, bara vi två!
Hej alla!
Mitt första inlägg här, jag snokade runt lite när vi förlovade oss men nu behöver jag skriva av mig lite känner jag :)
För några år sedan så blev jag friad till, och har äntligen bestämt datum. Jag har velat ha ett stort sago-bröllop, men i praktiken skulle det inte vara perfekt av diverse anledningar som viss släkt och pressen kring att allt ska klaffa.
Så vi bestämde oss för att gifta oss (fjärilarna går loss bara jag skriver det, haha) borgerligt i början av nästa år. Bara vi två, och jag kan inte tänka mig något bättre.
Vi har berättat för tre personer, men inte när. Det ska komma som en överraskning. Men hur gör man, jag spricker snart? Jag vill skrika ut för hela världen!
Vi kommer cheka in på ett jättefint hotell i närheten på dagen, göra oss iordning och sedan gifta oss. Sen får vi se vad vi gör, antagligen blir det något oväntat och knäppt :) Men det blir middag och sedan en natt på hotellet.
Min ring är klar, hindersprövningen klar, vigsel bokad (oh, those butterflies =)) och hotellet bokat. Buketten ordnar vi samma dag. Älskar att allt blir så spontant och lättsamt!
Men min klänning är inte klar, jag hittar ingen jag vill ha.
Det ska vara en vit klänning som går ovanför knäna, men ändå se ut som en brudklänning. Jag får väl försöka sy en, det löser sig.
Kan inte fatta att jag ska få gifta mig med människan jag älskar mest på hela jorden!