Vart köpa löshår?
Någon som vet vart man kan köpa löshår?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-09 23:41
Köpt & klart :)
Någon som vet vart man kan köpa löshår?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-09 23:41
Köpt & klart :)
www.rapunzelofsweden.se/
Här kan man köpa, det är väldigt populärt och bra kvalite, man kan oxå välja olika sätt att fästa håret med...
Jag köpte mitt väldigt billigt på ebay och är otroligt nöjd! Det är äkta hår och jag har använt det flera gånger efter bröllopet också. Gick utmärkt att tvätta, locka, platta osv. Det är fortfarande lika fint som när jag köpte det :)
Jag beställde 12 clips med 50cm svart remy hår för 180kr, gratis frakt. Det tog ca 2 veckor att få hem det från beställning. Det räckte gott och väl till hela håret :)
Länkar säljaren, stores.ebay.com/hairsalon2008
Jag måste hålla med den första rapunzel är super bra jag har där ifrån och de är superbare servis och jag är jätte nöjdmed mitt hår.
Tack för hjälpen!
Tycker det känns så obehagligt att ha någon annans hår i mitt, men har hört att det är svårt att locka fejk hår och vill ju ha ett bra resultat så antar det får bli så :)
Det beror lite på vad du ska ha håret till. Jag förstår att det är till bröllopsdagen, men om du även vill använda håret en längre tid - före eller efter, så hade jag satsat på kvalitet. Det kostar såklart lite mer, men min erfarenhet när det gäller just hår, är att man får det man betalar för.
Som sagt, gäller det bara en kväll så klarar man sig med sämre kvalitet utan att det ser dåligt ut, men ska det hålla längre och genom några tvättar.. då tycker jag man ska satsa på kvalitet.
www.eurosocap.se/sv/ har jag själv köpt hår ifrån och fått mina förlängningar gjorda hos. Inte jättebilligt, men fantastisk kvalitet. Jag hade mina extensions i 3 månader och de var lika fina när jag tog ut dem som när de sattes i. Men som sagt. Är det bara för en kväll så funkar ju billigare alternativ.
Absolut bästa kvaliten för clip in extensions finns hos Luxy Hair, det är äkta hår och kostar inte alls lika mycket som Rapunzel´s.
Jag har själv inte testat håret men gjort massa research och ska beställa Luxy till mitt bröllop. Kostar runt 1000:- för 160gram med clips vilket är galet bra för äkta hår. Superduktiga tjejer bakom märket också så the real deal!
Men sök på YouTube så få du upp massa recensioner och kan se håret in action :)
Men rapunzel är ju inte dyrt om man bara vill ha med färdiga clips. Till hela håret kostar de typ 950. Jag tycker de är en okej summa för super bra hår. :)