• Sebastiána

Schweppes kokosläsk, var köpa? Är den god?

Jag har hört att Schweppes kommit med en kokosläsk. Jag är barnsligt förtjust i kokos och ser redan nu någora fräscha drinkar framför mig. Tyvärr har jag inte sett den i affären. Den har kanske inte nått norr om Gävle än. För visst har den lanserats i Sverige?

• Svar på tråden Schweppes kokosläsk, var köpa? Är den god?
  • Nunc est bibendum

Jag vet att den finns på Ica Flygfyren i Norrtälje för där var jag i fredags=) Tycker att den låter väldigt söt. Har inte smakat den än dock.

• Nunc est bibendum

Norr om Gävle? Oj...då kanske inte Norrtälje är ett alternativ haha=) Var bor du? Om du kan ta dig till Sundsvall är det värt att prova Ica Nacksta (de har allt) eller City Gross vid Birsta.

• Sebastiána

Tja, man sätter sig inte i bilen direkt och åker 4 timmar för att köpa läsk (bor i Umeå). Sååå angelägen är jag inte . Men om jag inte hittar den i Umeå ska jag ta mig en titt nästa gång jag är i Sundsvall.

• aniara

Jag blev serverad en drink på nyår baserad på den. Riktigt gott var det. Hoppas du hittar den i en affär nära dig.

• drömmer

Jag har sett den på både Ica och Willys härnere i Blekinge. Ring runt till butiker och hör med dom innan du börjar köra runt?

• Sebastiána

Ska kolla igen. Kanske sålde den slut precis vid nyår här i stan.

• Chicita

Den fanns på Hemköp här i Borlänge.
    Tror nog att dom större butikerna kommer att ta in den. Har dock inte provat den.

Prata med butikschefen i din affär annars och fråga om dom kan ta in en låda. Det brukar inte vara några större problem.

• Sebastiána

Jag har ju inte smakat den, men jag gillar kokos och kan tänka mig att man kan blanda goda drinkar med den.

Svar på tråden Schweppes kokosläsk, var köpa? Är den god?