Superbra och hyffsat billig fotograf i Skåne
Behöver verkligen tips och råd på fotografer i Skåne, Lund och Malmö trakten.
Behöver verkligen tips och råd på fotografer i Skåne, Lund och Malmö trakten.
Kontakta Therése på Ateljé Hoddan www.ateljehoddan.se!! Vi hade henne på vårt bröllop och är verkligen supernöjda (både med bilderna och henne som person)!!!! Vi fick ett fantastiskt bra pris... kolla med henne om hon erbjuder det fortfarande!
"Singoalla" Är det möjligt att få se någon bild på er som hon tagit?? Går bra att maila mig lilla_tiger87@hotmail.com
Hör med Malin Weinert, superduktigt "hobby" fotograf. Vi ska ha henne och våra testbilder är grymma. Billig också!!!Y
"Chrpe" Jag var inne på malinweinert.se var det henne du menade?? Hon verkar vara allt annat än hobbyfotograf. Hur mycket får ni betala för era bilder??
Hej lilla_tiger! Jag mailar dig under helgen! Du har även en i mitt galleri tror jag... Men jag hör av mig. Vet att hon hade bilder på oss på sin webbsida förra året också! Trevlig kväll!
Vi betalar 7000/8000:- (kommer inte exakt ihåg) då är hon med från morgon till efter vigseln. Inga extra tillägg, jag får alla bilderna och X antal redigerad bilder. Vilket ingen annan fotograf erbjuder. Hon är supermysig och det kommer bli toppen med henne.
Ja precis, det är hon :)
Snäckan87! Nu har jag mailat dig några jag hade tillgängliga!
Om du skriver ut ungefär vilken prisklass ni tänkt er så blir det mycket lättare att tipsa