Riktigt besviken och irriterad! ( en minivarning!)
För ett par dagar sedan mailade jag 24karat angående en offert. Jag har tidigare varit kontakt med de med frågor, men inte fått mycket respons. Anledningen till att jag vände mig till de, trots deras bristande bemötande, var för jag har bara läst gott om de, att de är vänliga bemötande osv...
Jag får då svar att min ena ring inte kommer gå att göra och mailar de med en motfråga och ber om råd hur man istället kan göra m.m, efter det har jag inte hört någonting. Jag har dessutom mailat de en gång till och undrat varför jag inte fått svar (om mail inte kommer fram eller annat.) Men har inte ens fått svar på det! Jag tycker det är så himla dålig stil och helt ärligt blir jag förvånad och besviken.
Jag respekterar om de har mycket att göra eller inte vill sammarbeta med mig, men då tycker jag man säger det. Så jag slipper undra.
Enligt andra smeder så går ringen att göra och de är mycket sammarbetsvilliga, serviceinriktade och vänliga. Ger mig prisförslag och svarar på alla mina, säkert, dumma frågor.
Vill bara skriva av mig, då jag blir så ledsen, besviken och irriterad när det gäller något så pass stort som förlovning- och vigselringar.
Håller ni med? Att förlova sig och gifta sig är bland det största man kan göra och när sånt här händer blir man lite paff! Jag trodde helt ärligt att man passade sig för att bete sig så.
Ja nu har jag fått skriva av mig i alla fall:) Dags att gå vidare och fokusera på alla vänliga och hjälpsamma människor, som vill att allas giftemål och bröllopsdag ska bli enligt deras drömmar!
Ha en trevlig kväll!