• MrsSilfverblad2b

Rolig utgångslåt?

Hej på er!

Har börjat fundera på vilken låt vi ska ha när vi går ut ur kyrkan. Vill gärna ha en uptempo låt så att gästerna får ett glatt leende på läpparna! Har funderat lite på signed, sealed, delivered men behöver fler tips.

Hade jag varit ensam med beslutet hade det nog blivit Enrique Inglesias I like how it feels, men den går tydligen fetbort enl m2b. Flört

12-05-12
  • Svar på tråden Rolig utgångslåt?
  • Vialpa

Min kompis hade en bra förvisso ingångslåt men den var bra på orgel "It´s the final count down"

• FelizLane

Vi ska ha bruno mars marry you ;D

• Polventon

The Turtles - Happy Together och Stevie Wonder - For Once in My Life

• Lucky Heart

Vi hade funderat på denna, men av olika anlednigar blev det inte den. Gillar den verkligen!

">

(Heartbeat med Buddy Holly)

• raring

Jag gillar "i got you babe" med Sonny & Cher!

• Emma84
    FelizLane skrev 2012-01-10 19:29:00 följande:
    Vi ska ha bruno mars marry you ;D
    Åh va kul! Text OCH musik. Eller bara instrumental?
  • Emma84

Ingen som har fler tips, jag vill ha någon "rolig" utgångslåt men vet inte vilken. Kär och galen kanske?

• Tokig

Vi funderar lite på Monikers Oh My God eller Underbar med orgel.

• Carro1210

vi ska ha ABBA- I do i do i do

• kaju

Min m2b är helt inne på Hearts on fire med Brian Adams. Vi grunnar...

• Cakemaker

Vi hade velat ha en rolig och glad låt som utgångslåt men i kyrkan vi gifte oss var man tvungen att ha orgelmusik både in och ut :( Vi kunde välja att spela den låten innan vi gick ut eller under vigselakten men det kändes som att det förlorade sin charm då...bara ett tips sådär om ni inte redan kollat upp det, att kolla om man får ha sån "vanlig" musik som utgångsmarsh.

• missidis

Vi kommer gå ut till Lady Gagas Pokerface fast den instrumentala versionen då. Det är "vår" låt och den känns bra som ett sätt att säga: NU BÖRJAR FESTEN ;)

Svar på tråden Rolig utgångslåt?