Ringar, svårt när man gillar olika, Hjälp
Halloj alla brudar
Ska gifta oss nyårsafton 2012, så de e ju ett tag kvar och har tid på oss tack och lov.
Men shit hur gör man? Vi har väl typ bestämt att vi båda vill ha en varsin ny ring, så långt så väl, som förlovningsringar har vi likadana silverrigar, fast jag har en liten sten i min inte min sambo, hans är slät, men dom hör ju ihop annars om ni hajar ;)
Till att börja med är jag inte så förtjust i guld, iaf inte rödguld, vitt är ju ganska dyrt. Var mycke därför det blev silver då de var jag som friade, i andra hand, haha min sabo friade för flera år sen, men mycke hände och den förlovningen bröts mm av olika själ, ville jag iaf ha nya ringar när jag nu friade själv.
Min sabo gillar blingbling, han vill egentligen ha guld eller något sånt, gillar när den syns lixom ;) Jag är lite mer blygsam av mej, visst ska den va vacker att se på men inte för mycke om man säger.
Det jag funderar på, kan man välja HELT olika ringar, alltså att var och en väljer den ring som känns rätt oavsett metall, stil och design, vad tycker ni andra, ge mej gärna lite åsikter och tankar?
Kram till er alla förväntansfulla :)