Bära armbandsur på bröllopsdagen?
Kommer du eller hade du klocka på dig på er vigseldag?
Kommer du eller hade du klocka på dig på er vigseldag?
Jag bär aldrig det annars, så hade självklart inte det på bröllopsdagen heller.
Jag bär det ibland, jag ska inte ha något som visar på att min bröllopsdag drar sig mot sitt slut på mig hahaha! Jag skulle kika på klockan och eftersom jag antar att de kommer va skitkul kommer tiden gå fort o de vill jag ju inte :p Det ska va festen som aldrig tar slut typ. Vi funderar på att åka innan festen slutar just så att den inte tar slut för oss och vi är kvar, men isf får ngn komma o säga till oss jag vill inte riskera att stressa mot tiden :)
Jag svarade nej, men jag hade klockan med mig. Dock inte på mig...
Eftersom vi hade medeltidsbröllop så bar jag en liten påsväska i bältet, där låg klockan och näsdukar
har aldrig klocka på det sättet. Så nej.
Jag ska ha klocka för det har jag jämnt på mig annars så det skulle kännas naket utan.
Har sett en som mer ser ut som ett armband än klocka och den har jag tänkt köpa.
Man vill kunna titta vad klockan är så att hålltiderna stämmer någorlunda, t.ex mellan fotografen och kyrkan.
Jag har alltid klocka annars men inte på bröllopsdagen. Hade ett pärlarmband och den andra handleden fick vara tom. Struntade i hålltiderna under middagen och lämnade över det till toast mademen.
Aldrig klocka till aftonklänning så nope, det hade jag inte.
Röstade 'nej'. Det är inte snyggt och jag vill inte bry mig om tiden på bröllopet! Tiden är inte viktig = man behöver ingen klocka
Det hade fått vara en väldigt vacker och exklusiv klocka om jag skulle haft det, men tror inte en sådan klocka existerar ;)
Jag har en klocka med ett stelt silverarmband och en urtavla i vitt (pärlemoaktigt) som min mamma egentligen har fått i present av farmor för månag år sedan, så den ska jag ha. Har alltid klocka annars och den är mer som ett smycke så den känns fin nog att ha till.
Det hade jag/vi definitivt inte! jag skulle hela tiden kolla på klockan :/
Jag svarade nej, för jag har aldrig klocka i vanliga fall. Men om man hade en klocka som ett hängande smycket, så hade det nog varit super fint, såg en sådan på noa noa.