• chrpe

Makeup artist Skåne!

Jag letar efter en makeup artist i Skåne, Malmö/Lund som kan hjälpa mig på bröllopet 21 juli. Någon som känner nån eller vet någon bra, skulle gärna vilja att personen kom hem till mig! Ett + är om personen är duktigt med hårstyling också.

• Svar på tråden Makeup artist Skåne!
  • Makeupjunkie
    chrpe skrev 2012-01-09 17:44:47 följande:
    Jag letar efter en makeup artist i Skåne, Malmö/Lund som kan hjälpa mig på bröllopet 21 juli. Någon som känner nån eller vet någon bra, skulle gärna vilja att personen kom hem till mig! Ett + är om personen är duktigt med hårstyling också.
    Hejsan!

Jag vet hur jobbigt det är att hitta en bra makeup artist, hade det problemet förra sommaren...tills jag ÄNTLIGEN hittade en duktig makeup artist i Malmö. Jag blev jätte nöjd med sminkningen. Men jag tror inte att hon sysslar med hår, bara smink. Men jag hade redan bokat en frisör som fixade mitt hår :)

Hon är duktig och kommer gärna hem och sminkar! Skriv gärna din mailadress i ett meddelande till mig så kan jag skicka hennes mailadress eller mobilnummer. :)

Ha det bäst!!
  • chrpe

Hej Jag har mailat dig men inte fått något svar. Kanske blev det något fel?

Tacksam för hjälp!

• Diamondsandglitters
    chrpe skrev 2012-01-18 09:54:42 följande:
    Hej Jag har mailat dig men inte fått något svar. Kanske blev det något fel? Tacksam för hjälp!

Jag har inte fått nån meddelande av dig! Prova igen!!
  • Makeupjunkie
    chrpe skrev 2012-01-18 09:54:42 följande:
    Hej Jag har mailat dig men inte fått något svar. Kanske blev det något fel?

Tacksam för hjälp!
    You got mail ;)
  • Elila

Vilken del av Skåne pratar vi om? Är Simrishamn/Österlen ok också?

• Tilda863

Ja absolut! Mejla mig mer info :)

• Mikina

Elila, jag är intresserad av tips på hår/makeup på österlen!!

• Qweety

AAaaa, hjälp! hur gör man?!

Söker någon som kan sminka för bröllop i ystad i juli. Ni här ovan verkar ha koll. Hur kommer jag i kontakt med er?

• BettyBoop

Vet att FACE kommer hem till en men osäker på om de finns i Ystad. Kontakta dem och kolla. Glad

• Mikina

Elila, jag letar också efter makeup/hår på österlen eller i närheten.
    Kan du tipsa mig? 

• Elila

Nej tyvärr jag letar oxå... I Simrishamn :)

Svar på tråden Makeup artist Skåne!