Skulle behöva lite tips...:-)
Vårt bröllop kommer att vara i fjällen om bara några veckor. Alla gäster kommer att komma upp och bo i stugor och nu funderar jag på att jag gärna vill ställa in en liten Välkomstpresent till de kommer. Jag har redan tryckt upp fina "Välkommen kort" samt att jag även beställt en lite rolig "broschyr" (de hade extra billigt på Vista print och det var inget jag hade tänkt att göra men det var en rolig grej).
Men det jag skulle behöva tips på är vad man skulle kunna ställa in/lämna till dem. Jag tänker mej att ställa in någon vinflaska (med "vår etikett" på, som vi beställt med egen text), och sedan kanske någon choklad eller så. Jag vill dock inte att det drar iväg i pris eftersom detta inte var ngt vi tänkt på från början. Först hade jag tänkt att lägga något på var o ens kudde exempelvis, men en del stugor kommer vi inte hinna in i, så det känns bättre att lämna över en fin påse med något i. Det är både barn och vuxna. Några tips på vad som skulle kunna läggas i påsen? Alla tips mottages tacksamt