Så här tänkte vi skriva. Tips, Idéer?
Välkommen till Susanne & Jörgens bröllop!
Efter vigseln så förflyttar vi oss till Husby-Rekarne församlingslokal för bröllopsfesten där vi bjuder på middag, dryck, dans och underhållning.
Menyn består av:
Trattkantarellsoppa
Buffé
Exotisk fruktsallad med zabaionesås
För små barn som inte kan tänkas äta av buffén finns lasagne som alternativ. Om så vore fallet vänligen ange det på svarskortet.
Vid eventuella allergier, vegetarisk-, specialkost anges också detta på svarskortet med O.S.A senast 20 juni.
Vill ni förgylla vår dag med tal eller liknande, vänligen meddela detta till toastmastern eller värdparet.
Toastmaster: *namn & nr* , Värdpar: *namn & nr*
Er närvaro är det vi önskar högst, men om någon skulle vilja ge oss en gåva så är ett bidrag till vår bröllopsresa i form av ett presentkort på Ticket mycket uppskattat.
Det jag har funderingar mest över är värdparet, vi har nämligen inget "par" utan det är min bästa kompis som är "värdpar" då hon ska hjälpa till med typ allt + att hon också står som osa och "övriga frågor" kontakt på inbjudningdkortet.
Kan man skriva värdpar även fast det bara är 1 person? Eller ska jag skriva värdinna? Eller ska jag skriva dit hennes sambos namn också bara för att det ser bra ut? ;)
Sen funderar jag på om man ska avsluta ett infokort på något speciellt sätt. typ "hoppas att vi ses den 4e, kramar Brud & Brudgum". eller om man bara avslutar det så som vi gjort?
Tips, anmärkningar, idéer??