Brudstyling i Göteborg
Hej! Jag ska gifta mig den 1 mars 2012 och skulle vara tacksam över tips på salonger i Göteborg som utför håruppsättningar och makeup. Någon som har några förslag???
Hej! Jag ska gifta mig den 1 mars 2012 och skulle vara tacksam över tips på salonger i Göteborg som utför håruppsättningar och makeup. Någon som har några förslag???
Jag ska gå till min vanliga frisör som jag gillar skarpt: Salong Kreativ i Linné. Frisören heter Caroline, hon sminkar också.
Okej. Tack. Vet du vad det kostar?
Har själv bokat Graham och Sandra för konsultation om ett tag (bröllop i juli), så vet i of sig inte hur de är. Har stått både lite ris och ros om dom.... Men tyckte det var svårt att hitta ställen som gjorde både hår och make, konstigt nog. Så för min del får jag gå dit och se helt enkelt.
Har inte fått precis pris än men mellan 2800-3300 kr, beror ju så klart på vad du vill ha...
salong nobless ska jag ha för hår och make up, hon som ska göra båda har gjort uppsättningar för bröllopsmagasinet. =) Kommer kosta ca 3000 kr med hår och make up(då ingår löshår).