• Ellis

Vigselförrättare i Malmö

Hej!

Jag hittade bara en gammal tråd kring ämnet från 2003/2004 så jag startar en ny.

Jag undrar om det är någon som har tips på bra vigselförrättare i Malmö? (som helst inte är för dyra heller)

Jag har skickat en förfrågan till Länsstyrelsen om en lista på vigselförrättare så jag får se om jag får svar därifrån, men det är ju svårt att avgöra bara från ett namn ifall någon är bra eller ej. Så därför undrar jag om ni har några tips? Glad

Vi ska vara centralt i Malmö så sålänge vigselförrättaren har möjlighet att ta sig dit så spelar det ingen roll varifrån h*n eventuellt pendlar.

Tack på förhand!

• Svar på tråden Vigselförrättare i Malmö
  • Nikkita

Vet inte om det är för sent att svara i denna tråd. 

Jag ringde till kommunen & fick en lång lista därifrån, men då jag precis som du tycker det är svårt att välja bara från en lista så valde vi till slut samma som vigt både min syster & min pappa tidigare.
    Hon heter Lilian Bäckström & tar 600 kr för att komma ut till den plats ni viger er på!  

• Ellis
    Nikkita skrev 2012-03-14 22:36:03 följande:
    Vet inte om det är för sent att svara i denna tråd. 

Jag ringde till kommunen & fick en lång lista därifrån, men då jag precis som du tycker det är svårt att välja bara från en lista så valde vi till slut samma som vigt både min syster & min pappa tidigare.
    Hon heter Lilian Bäckström & tar 600 kr för att komma ut till den plats ni viger er på!  
    Okej tack så mycket! :) Ja vi har fått listan också men som sagt, svårt att bara välja någon rakt av från ett namn.
  • sookie

Är det någon som har kontaktuppgifter till Lilian Bäckström? Har fått listan från Länsstyrelsen men där står det inte...

• jennyckbengtsson

Någon som vill lägga upp listan så andra kan nå den eller skicka kontaktuppgifterna till KOmmunen där ni fick den. Vi letar vigselförättare som kan viga hos vid Ringsjön. Så det väl egentligen Hörby kommun men det bör gå lika bra med en från Malmö som kan ta sig dit. 

Någo som har flera tips på bra vigselförättare i södra skåne?

Svar på tråden Vigselförrättare i Malmö