Festhäfte i Scrapbooking
Jag ska vara värd på två av mina bästa vänners bröllop i juni. Vi värdar har bland annat fått uppdrag att ansvara för festhäftet. Då kom jag och en av de andra värdinnorna på att det vore tok-snyggt med scrapbooking. Dels för att ingen av oss är speciellt haj på datorer och dessutom är scrapbooking något som är brudparet i ett nötskal :)
Det låter värre än det är :) haha. Jag ska få alla texter mailade till mig och så ska jag göra ETT häfte som vi sedan ska trycka. Så det kommer inte bli 3dimentionellt på det sättet, men det kommer bli scrapbooking-känslan :)
Nu kommer min fråga.
Bröllopet går i svart, turkos och hjärtan. Ska alla bakgrunder i festhäftet vara svarta med turkosa detaljer eller tycker ni man kan byta bakgrundsfärgen lite? Kanske någon med turkos bakgrund och svarta detaljer eller bara olika nyanser på turkos?? Hur tror ni det blir om man kanske svänger in någon annan färg också? Som tex vit eller brun?
Det kliar i fingrarna att få börja, men papprerna kommer först i mitten av februari, men det är slltid kul att ha andras åsikter :)
Tror ni det blir "rörigt" med olika bakgrundsfärger eller kan det bara vara en snygg detalj?