• gbg2012

13 stenar i vigselring, otur??

Gisses när jag stod där hos guldsmeden och när han frågade mig om det är ok med 13 diamanter eftersom många ser det talet som otur. Så tänkt jag äsch jag tror inte på skrock. Men nu blir jag lite osäker, inte för att jag tror på det. Men hur roligt är det att ha en vigselring som alla kopplar med otur i västvärlden?? =(

Vad ska jag nu göra, tänk om han börjat med ringen....dessa hjärnspöken.

Hur hade ni gjort/tänkt kring detta?? 

• Svar på tråden 13 stenar i vigselring, otur??
  • gbg2012

jag vinner väl pris för löjligaste inlägget...men måste bestämma mig snart då jag lämnade in den i lördags om jag ska ha en sten till..

• Fiaa

Jadu! Haha! Jag köpte min brudklänning på fredagen den 13 ;)

• Fiaa

Men tror fan att det var våran TURDAG!! Vi hade sånt flyt med allting :)

• gbg2012
    Fiaa skrev 2012-01-18 20:09:38 följande:
    Men tror fan att det var våran TURDAG!! Vi hade sånt flyt med allting :)
    ja men klänningen bär man en dag. Jag tänker ringen ska man ju ha hela livet...knas i huvudet!
  • Fiaa

Äh, nog blir det bra ska du se ;) lillasyster som också är född fredagen den 13, visst hon är ett rivjärn men är i livet ändå :) hehe, satsa på 13 om du vill, man ska nog inte haka upp sig på sådant :P

• Strawberry

Mitt turnummer är 13 och jag skulle mer än gärna ha 13 diamanter i min ring! :)

• JesFre

Jag blev tillsammans med min fästman den 13 och förlovades den 13+13 (den 26 alltså) och vi planerar att gifta oss den 13. Så jag skulle säga kör på 13 stenar om det ser fint ut.Glad

• gbg2012

tack tjejer. Det är något med bröllop, för sådana löjliga hjärnspöken. Tror det skulle bli bäst eftersom guldsmeden föreslog det. 

Svar på tråden 13 stenar i vigselring, otur??