• lycka2012

Bröllopsskor - den eviga jakten

Hej alla brudar! 

Jag är på jakt efter de perfekta bröllopsskorna men börjar tvivla på att de verkligen finns! men så hittade jag denna bild och blev lite kär.. problemet är att jag inte vet vad det är för några och vänder mig nu till er ihop om att någon kanske vet vart man kan hitta dem! 

• Svar på tråden Bröllopsskor - den eviga jakten
  • CarolineJohan

Vet tyvärr inte det du efterfrågar, men håller helt med dig om att det är omöjligt att hitta de perfekta skorna... Kommer imorgonatt  skicka tillbaka ett par som jag hämtade ut på posten idag... Men nu ska jag fan ha is i magen och vänta in att butikerna plockar fram vår/student/sommarskor!

• lycka2012

ja, nu är ju lite fel tid att vara ute i butiker och leta men det hade vart så skönt att få det klart! 

• Ailiria

Letade tills jag blev tokig och gav upp. Då snubblade jag under en julmarknad på de här bara ett stenkast från där jag bor och blev överlycklig. De är dessutom jättesköna att gå i så jag oroar mig inte för skavsår för en gångs skull :) Heter Wildflower Charity. Finns på Matildas fest i Sundbyberg men en vän handlade via deras webbshop och det var tydligen väldigt smidigt också.  www.matildasfest.com

• Jeaneettes

ÅH vad fina skor precis sånna jag vill ha och rosa :)I

• Italia08

Vet inte heller varifrån dina drömskor kommer ifrån tyvärr.
    Men jag hittade mina på Brandos.se, ett par Nixa. Tycker att Brandos har många fina brudskor och inte kostar frakten något heller. =)

• Humlan2013

Det liknar ett par skor från Badgley Mischka; modell Randall.. Jag vet tyvärr inte var man kan köpa dem, leta online!

• livet är bra fint ändå
    Ailiria: Åh va fina dina skor var! Jag är ingen sandal/ klackskotjej, tycker aldrig dom sitter på och får bara skavsår. Det enda jag kan gå i är stövlar eller converse ;) Men de där skulle ju kunna vara ett fint alternativ. Tycker om snörena! :)
Svar på tråden Bröllopsskor - den eviga jakten