Bra stylist/frisör i Stockholm!
Hej!
Jag behöver alla era tips på frisörer/stylister som gör bra och proffsiga bruduppsättningar och sminkningar i Stockholm.
Någon som har bra erfarenheter/tips?
Tusen tack!!
Hälsningar
Junibruden
Hej!
Jag behöver alla era tips på frisörer/stylister som gör bra och proffsiga bruduppsättningar och sminkningar i Stockholm.
Någon som har bra erfarenheter/tips?
Tusen tack!!
Hälsningar
Junibruden
Stylist vet jag tyvärr ingen.
Men den bästa frisören jag någonsin gått hos är Nina L på Salong Rumor på Kungsholmen. Grym på uppsättningar.
Hej!
Jättetack för tipset, ska kolla hemsidan!
Trevlig söndag!
Catta på Gossip (Holländargatan) är superduktig!
Glömde skriva att Catta är frisör :0)
Måste rekommendera Therese på Salong Stil i Stockholm!, iofs har jag inte gjort någon bruduppsättning där men hon är duktig på att klippa och otroligt trevlig!
Jag gjorde hår och smink på Envy Me på Kungsholmen, och det blev verkligen helt otroligt bra. 2500:- kostade det för hela paketet inklusive konsultation.
envyme.se
Tack för alla värdefulla tips!!
Någon av er som haft ett band som spelat på ert bröllop som ni kan rekommendera?
Behöver ett lite mindre band med en bred repertoar för åldrar 30-75.
Tacksam för tips!
Jag vill vara anonym här, så sminket kan jag inte visa, men jag har lagt ut en bild på håret i den här tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m4021227.html
Superfint, tack för det! Härligt med blommor i håret!
Kan rekomendera tjejerna på salong systrarna villarp i älta, hur duktig som helst :)
Om du söker på "brudmakeup" eller "makeupartist" på google, kommer du hitta många hemsidor. De flesta har ju mycket bilder!
//Ulrika
Tack snälla för alla toppentips!
//kram