• Tinzi

ETSY tråden. Här länkar vi & tipsar om bra produkter & säljare.

Har du handlat från en säljare på Etsy som, du vill rekomendera eller tvärtom? Skriv det då här.
    Samt tipsa om bra produkter du handlat till ert Bröllop.

• Svar på tråden ETSY tråden. Här länkar vi & tipsar om bra produkter & säljare.
  • Tinzi

Jag har varit med om både superbra säljare på Etsy men också en förfärlig (Hette Champange Bride förut, blev dock avstängd då hon inte skickade ut varor)

Någon som jag absolut vill rekomendera är en säljare som heter: elocreafantaisie

Trevlig, snabbt, bra utfört , hon gör personliga tårtdekorationer. (brudpar) bl.a

• Ida R

Parisxox har jättefina skor- någon som köpt därifrån? Är sugen på att beställa men skulle gärna höra lite kommentarer? Kvalitet, bekväma? Ser de lika fina ut i verkligheten?

• förlovadflicka

Jag kan rekommendera Bennair, Anchro, Xiaolisi, AccentsandPetals, FunnySideofLife, JacquelynVaccaro, prettydecorandmore, anenglishaffair och fuzzydicecreations :)

• Mahy

Jag kan starkt rekommendera arbie goodfellow! Samma som ida r efterfrågar recention på! Jag beställde ett par skor med snabb leverans! Hon sa 2 veckors tillverknigstid och 10 dagars leverans! Skorna kom på exakt 14 dagar! Skorna ser exakt ut som på bild! Sköna för att vara klackar! Im madly deeply in love!

• Tinzi
    förlovadflicka skrev 2012-01-22 21:34:39 följande:
    Jag kan rekommendera Bennair, Anchro, Xiaolisi, AccentsandPetals, FunnySideofLife, JacquelynVaccaro, prettydecorandmore, anenglishaffair och fuzzydicecreations :)
    Hittade inte många av de du skrivit ner :(
  • Tinzi
    sagoprinsessa skrev 2012-01-23 11:14:02 följande:
    Har bara handlat av bra säljare, snabba, trevliga och tillmötesgående.
    Jag gör som daniiel och länkar till deras butiker.

www.etsy.com/shop/inspirationalbanners
    www.etsy.com/shop/TheTrendySparrow
    www.etsy.com/shop/yanessab
    www.etsy.com/shop/HandcraftedAffairs
    www.etsy.com/shop/auntiesjammies
    www.etsy.com/shop/SilverSpoonCreations 
    bra att länka :)

jag har också handlat av Inspirationalbanners :)
  • Ida R

Tack precis vad jag ville höra hur var de storleksmässigt? Samma stl som du brukar ha? El fick man gå upp/ned

• förlovadflicka
    Tinzi skrev 2012-01-23 10:51:36 följande:
    Hittade inte många av de du skrivit ner :(
    Oj, nej, några verkar inte vara kvar, så synd! :(
Svar på tråden ETSY tråden. Här länkar vi & tipsar om bra produkter & säljare.