Ska sjunga!
jag ska oxå sjunga för min m2b. Har inte heller någon sångröst. Vi ska ha ett band som spelar och jag ska få sjunga för en av bandmedlemmarna som ska kompa på sin keyboard. Han kommer även att hjälpa mig med tonart osv sa att vi kan lägga oss lägre än orginalet. Har ni ett band som ska spela, ta kontakt med dom och fråga om dom har lust att hjälpa till? eller någon annan i närheten som kan kompa på gitarr eller piano. Jag kommer att försöka smyga iväg till studion någon dag.
Det värsta var häromdagen när vi skulle hitta ännu en solosång till kyrkan o vi sökte på youtube och han sa mnen skriv in "from this moment .. och jag fick en klump i halsen, just den som jag tänkt sjunga.. jag fick vara tyst knep ihop munnen. Han sa jag tycker den är fin att vi ska ha den i kyrkan.. ja ha sa jag bara försökte låta lite måttligt road ;) är ju inte van att ljuga och undanhålla saker för honom..
Skönt dock att höra att fler än jag vågar sig på att sjunga trots bristande sångröst.. min ena son sa..mamma han kommer att bli jätteglad..det är ju budskapet i sången.
Den andra sa...mamma inte ngt ont om dig.. men du kan faktiskt inte sjunga. Gör inte det..
Jag står dock på mig..o övar o övar så fort jag bara kan.