• AnnaJ01

Var hittar jag fina skor med kilklack??

Jag älskar höga klackar.
    Vill helst ha jättehöga stiletklackar men eftersom att vi ska ha ett trädgårdsbröllop så blir det nog inte så bra.

Så nu letar jag efter ett pra lite finare skor med kilklack. Dom jag har sett i affärer nu är klumpiga och i mörka färger. (Kankse inte så konstigt med tanke på säsongenObestämd)

Jag vill ha ljusa och "lätta" skor. Gärna så höga som möjligt..

Vi ska gifta oss i Juli så än är det ju ingen panik. Men jag vill gärna ha tips.

• Svar på tråden Var hittar jag fina skor med kilklack??
  • Emma84

brandos.se har mycket fina skor, med diverse olika klackar. Fri frakt och fri retur - så att man kan prova hemma och sedan gratis skicka tillbaks dem om de inte skulle passa eller vara som förväntan.

• Jane

Hej

Jo, jag var också ute efter kilklackar men gav nästan upp hoppet för att jag inte kan hitta några snygga som passar mig.

Kolla på alla kinaklänningssidor, dom brukar ha massor av billiga skor. ex. LightInTheBox, TideBuy, mylove-bridal.

Men kolla också på ellos, halens, Asos, Nelly, eBay.

Asos har jag varit inne och letat och dom har väldig snygga skor!

• daniiel

www.have2have.se/product.asp
    nelly.com/se/skor-kvinna/skor/festskor/sugarfree-shoes-928/meg-928077-912/
    nelly.com/se/skor-kvinna/skor/vardagsskor/vagabond-978/florence-978047-12/
    www.asos.com/Lipsy/Lipsy-Trinity-Platform-Wedges/Prod/pgeproduct.aspx&fb_ref=AsosProductPage&fb_source=message

Eftersom du inte behöver köpa skor nu, så tror jag det smartaste skulle vara att vänta tills sommarutbudet kommer :) Det lär bli betydligt lättare att hitta vita/ljusa skor då :)

• Misswert

Hej!

Jag köpte mina skor på Din sko, de är ljusbruna och har killklack. Ganska bekväma, håller just nu på att gå in dem. De fanns på rean, så de kanske inte finns kvar. Så titta in på dina lokala skobutiker, man vet alldrig. Kanske kan du hitta just dina skor!

• Tokig
    AnnaJ01 skrev 2012-01-23 12:07:25 följande:
    Jag älskar höga klackar. Vill helst ha jättehöga stiletklackar men eftersom att vi ska ha ett trädgårdsbröllop så blir det nog inte så bra. Så nu letar jag efter ett pra lite finare skor med kilklack. Dom jag har sett i affärer nu är klumpiga och i mörka färger. (Kankse inte så konstigt med tanke på säsongen) Jag vill ha ljusa och "lätta" skor. Gärna så höga som möjligt.. Vi ska gifta oss i Juli så än är det ju ingen panik. Men jag vill gärna ha tips.

Du skulle ju kunna köpa klackskydd annars. Så kan du ha sina favoritskor utan att varken förstöra klacken eller att sjunka ner i gräsmattan.

http://www.plazakvinna.com/blog/default.aspx?blogcategory=spaning&ID=4592
Svar på tråden Var hittar jag fina skor med kilklack??