Inlägg från: yourscompletely |Visa alla inlägg
  • yourscompletely

Idag har min ring från England kommit!!! (bild)

Jag funderar också på att beställa ring från 77D, har tittat hur mycket som helst :) Är inne på en 1477 vintage, tycker den är så fin! En riktig drömring. Tänker mig en H, VS2 med GIA cert. Excellent cut. Den stora frågan är bara storleken. Helst skulle jag vilja ha en 0,5 ct. Men det skiljer inte mycket alls i strl på en 0,5 och 0,4, bara ungefär 0,3 mm. Däremot skiljer det typ 6000 kr...

Så därför funderar jag på om det är mer prisvärt att ta en 0,4? Ni som provat i verkligheten, skiljer det mycket mellan dem? Vad tycker ni? Glad 

If I had only felt how it feels to be yours, I would have known what I've been living for all along.
  • yourscompletely
    Lillis82 skrev 2012-07-05 12:04:10 följande:
    min är en 0,46 som du ser lite längre tillbaka i tråden.. tycker den är alldeles lagom.. Glad Vet dock inte hur stor en 0,5 skulle vara..
    Okej :) Den är jättefin. Jag ska dock ha en briljantslipad Glad

Men hörrni tjejer, ni som beställt därifrån: Har era saker fastnat i tullen så att ni har fått betala tull och moms (till Sverige)? Min pojkvän (sedan två dagar tillbaka fästman Skrattande) är lite orolig för det nämligen.

Och hur har ni gjort med era killars ringar? Har de också beställt därifrån samtidigt eller har ni köpt de någon annanstans?
    If I had only felt how it feels to be yours, I would have known what I've been living for all along.
Svar på tråden Idag har min ring från England kommit!!! (bild)