• Jeaneettes

Vad tycker ni om denna frisyr?

Har fastnat lite för denna frisyr, vad tycker ni om denna?

och måste man ha slöja?

• Svar på tråden Vad tycker ni om denna frisyr?
  • Chicita

Slöja är absolut inget måste. 

Många som väljer slöja väljer dessutom att bara ha den i kyrkan och på fotona. Alltså en slöja som man fäster med en kam och enkelt plockar ur.
    Men ska du ha den frisyren så skulle jag nog hoppa slöjan Glad 

Vad ska du ha för klänning till?  

• teddy

Lite annorlunda frisyr men väldigt häftig! :)
    undrar också vad du ska ha för klänning till? 

• Jalle

Den var tuff! Är du en tuff brud så absolut!

• Jeaneettes
    Chicita skrev 2012-01-29 20:49:11 följande:
    Slöja är absolut inget måste.

Många som väljer slöja väljer dessutom att bara ha den i kyrkan och på fotona. Alltså en slöja som man fäster med en kam och enkelt plockar ur.
    Men ska du ha den frisyren så skulle jag nog hoppa slöjan Glad

Vad ska du ha för klänning till?

Det var det jag kände också att slöja inte passar denna frisyr, jag har en helt underbarkläning med massa spets super långt släp och sen är det en tubklänning med massa "glimmer" på livet, från mariakarin.

• Jeaneettes
    Jalle skrev 2012-01-29 20:52:37 följande:
    Den var tuff! Är du en tuff brud så absolut!
    Jag jag är fortfarande väldigt ung, 24 år i sommar och vill bryta av min super romantiska klänning med något tuffare :)
  • Chicita
    Jeaneettes skrev 2012-01-29 20:52:37 följande:

Det var det jag kände också att slöja inte passar denna frisyr, jag har en helt underbarkläning med massa spets super långt släp och sen är det en tubklänning med massa "glimmer" på livet, från mariakarin.

Då blir det bäst utan slöja Glad
    Jag köpte en "bara för att ha om jag ångrade mig"... men använde den aldrig
  • Jeaneettes
    Chicita skrev 2012-01-29 21:02:13 följande:
    Då blir det bäst utan slöja Glad
    Jag köpte en "bara för att ha om jag ångrade mig"... men använde den aldrig
    Jag har också en hemma men det känns inte som jag. är det många som har utan?
  • Chicita
    Jeaneettes skrev 2012-01-29 21:21:21 följande:
    Jag har också en hemma men det känns inte som jag. är det många som har utan?
    Skulle tippa på att lika många är utan som med ungefär... Det är inte slöjan och klänningen som gör bruden, utan personen i kläderna som strålar Solig
  • thegedinstudio

istället för slöja kan man ju ha hårsmycke, diadem, tiara eller blommor i ! Det ser ju super bröllopsaktigt ut det också... samt det finns ju "minislöjor" med ett litet spänne som man kan sätta bak i nacken eller i uppsättningen.

mvh/ Ulrika 

Svar på tråden Vad tycker ni om denna frisyr?