• hemajo13

HJÄLP formulering till infoblad!

Hej!
    Jag skulle behöva hjälp med att formulera följande.

- att man ska kontakta toastmaster om man vill hålla tal

- att boende inklusive brunsch dagen efter finns där bröllopsfesten hålls till ett självkostnadspris på xxxkr och att man får ringa xxxxxx för att själv boka sin sovplats. 

Meddela om allergi/specialkost  

TAck för hjälpen!=) 

• Svar på tråden HJÄLP formulering till infoblad!
  • Misswert

Vi skrev "om ni vill hålla tal eller något så ta kontakt med vår toastmaser WW på telefon XX"

Kanske något såhär!

Boeendet på WW inkluserar brunsch dagen efter och kommer finnas på samma plats som festen, allt är till självkostnadspris på XX kronor och om du vill nappa på detta erbjudandet ringer du OO och bokar din plats!

Glöm inte att medela allergier och specialkost om du behöver det!

Eller något liknande!

Hoppas jag har varit till någon hjälp!

• Chicita

De som önskar hålla tal kan kontakta vår toastmaster på telefonnr XXXXXXXX

Boende finns i anslutning till festlokalen, det bokas lämpligast på telefon XXXXX
    Kostnad för boende är X-kronor, och då ingår även brunch innan hemfärd

Allergier och specialkost meddelas lämpligtvis i samband med OSA

-------------------------
    Krångla inte till det.
    Självkostnadspris på boende vet jag inte vad det är. Är det då man tar med egna lakan hem till värdparet? Flört

• blivandeBrud2012

vad sägs om:

xxx ÄR VÅR TOASTMASTER – VÄNLIGEN KONTAKTA HONOM SENAST 30 APRIL FÖR ATT ANMÄLA TAL:  xxx@yyy.SE ALT. 070777777

DET FINNS ÖVERNATTNINGSMÖJLIGHETER MED BRUNCH PÅ SÖNDAGEN TILLSAMMANS MED OSS. ÖNSKAR NI ÖVERNATTA ("TILL SJÄLVKOSTNADSPRIS" kan du lägga till här)  KAN NI KONTAKTA XXX FÖR ATT BOKA.

O.S.A. till xxx@live.com senast 30 april och meddela följande: om ni kommer på vår stora dag, eventuella allergier, samt om ni önskar övernatta

Svar på tråden HJÄLP formulering till infoblad!