• JohannaFotograf

Era erfarenheter av Vista Print

Skulle bli jätte glad att få höra era erfarenheter av vista print!

funderar på att beställa kort därifrån och sedan sätta egen prägel med rosetter då jag redan köpt sidenband.

Undrar vilket papper ni valde då jag inte vill det skall bli för tunt.

lägg gärna in en bild också :))

tack på förhand!

• Svar på tråden Era erfarenheter av Vista Print
  • Daludd

Tog det billigaste pappret som inte kostar något extra. Skärpan är jättefin, pappret är tjockt och styvt och vackert, det är matt, färgerna blir fina, det finns inget smet någonstans. 
    Har ingen skarp bild eller kamera tillgänglig, men de ser verkligen precis ut som mallarna gör, de kommer EXAKT så.

Väldigt billigt, enkelt, snyggt och smidigt, man får dessutom kuverten gratis till. Tycker det är toppen! Använt dem till både dessa inbjudningar samt egna visitkort, aldrig haft anledning att klaga.

• Daludd

Kan tillägga att på visitkorten laddade jag upp en bild också, blev perfekt med det med eftersom upplösningen var så hög som de rådde till - hur bra som helst!

• Rosi

Vi köpte våra där. Vi tog det som ingick i priset. De är tjocklek med ett vykort. Väldigt nöjd med våra iaf.
    Vi behövde inte betala för att skriva på baksidan.
  • daniiel

Även vi har handlat där. Inbjudningskort, placeringskort (visitkort) och tackkort. Även vi valde det dom ingick, billigaste alternativet, och är väldigt nöjda med kvalitén. Tjockt, styvt papper, matt (snyggast tycker jag dessutom) och det ingår också vita kuvert. Till tackkortet laddade vi upp egna foton och även det blev väldigt bra :)

Har verkligen ingen bra bild på något av det vi beställde, men det beror inte på kvalitén på sakerna, utan på att jag enbart har en mobilkamer som inte är världens bästa :P

Vi valde denna inbjudan och den ser precis ut som på bilden i verkligheten, lite finare till och med. Vi bytte ju ut texten mot det vi ville ha med i inbjudan dock. Baksidan är grå med samma mönster som bakgruden.

Färgerna på den jag tagit själv är lite konstiga och bilden är suddig, den ser mer ut som orginalet egentligen. Haha totalt onödigt att ens lägga upp denna bilden, men men. Korten är jättefina :)

Vi valde att beställa dessa, matchande, visitkorten och använde de som placeringskort.

Denna designen valde vi för våra dubbelvikta tackkort, fötterna och tack är framsidan.
    Bilden på oss är insidan. Laddade sedan upp vårt monogram till baksidan.
    På baksidan av framsidan (tack & skor), så var vitt bara, såklart, så där skrev vi en liten personlig hälsning till gästerna.

Svar på tråden Era erfarenheter av Vista Print