Spex AV Brudparet!?
Tänkt att det vara kul både oss som brudpar och även för gästerna att vi(brudparet)hittar på något spex?
Någon som kommer göra detta? Isåfall har ni något förslag!?
Tänkt att det vara kul både oss som brudpar och även för gästerna att vi(brudparet)hittar på något spex?
Någon som kommer göra detta? Isåfall har ni något förslag!?
Jag tycker också att det är en kul idé... men jag har i nuläget inget bra förslag att ge dig... funderar själv på om man skulle göra nåt...
man kan ju göra nån kul dans, eller sjunga en duett kanske... eller har du tänkt nåt mer annorlunda?
jag hade också tänkt något sånt men sitter fast på denna punkten litegrann...
kolla funniest wedding dance på youtube
Ett par vänner till oss spelade in ett kommentatorsspår till sin bröllopsvals där de själva kommenterade hur det gick och hur de båda upplevde det hela. Det började väldigt sockersött med t.ex. "Vad stilig han är - jag måste vara den lyckligaste kvinnan på jorden just nu" och ändrade sen karaktär allt eftersom till t.ex. "Oups! Råkade jag verkligen röra henne där...? Farmor tittar ju, för guds skull!" osv...
Båda kände sig lite obekväma med att dansa, men ville göra det ändå och på det här viset tog de lite udden av allvaret och kunde slappna av. Och vi hade alla väldigt roligt :)
Tips!
Ni skulle kunna sjunga/mima till "blablablablablabla" eller vad den heter av Egon kärrman. kolla youtube. Såg några mima den.