Inlägg från: fasit |Visa alla inlägg
  • fasit

Bröllopsresa i Asien någon?

Hej! Jag och min blivande planerar bröllopsresa i Asien nästa vinter för fullt. Tanken är Singapore-Malaysia-Thailand. Finns det någon mer med samma planer?

• Svar på tråden Bröllopsresa i Asien någon?
  • fasit
    Jenny 03 skrev 2012-02-09 08:12:02 följande:
    Vi letar som galningar också dit.. Jag har blivit rekomenderad av flera en liten pärla i Thailand och det är Koh Chang.. Vi funderar starkt på det..
    Aha, vi funderar på Koh Lipe, men först åka till singapore och genom malaysia. Har ni pratat med någon resebyrå eller kollar ni själva?
  • fasit
    Jenny 03 skrev 2012-02-10 07:56:47 följande:
    Koh Lipe har vi också fått som tips och Koh Phi Phi av en kollega som bor i Thailand sen ett tag tillbaka.. Vi kollar själva och kollar ALLT känns det som.. Vi vägde mellan att åka en vecka till Maldiverna för snordyra pengar eller tre veckor till Thailand för halva den summan.. Valet var rätt enkelt!!! ;)
    Vi har gått i samma tankar. Var häromdagen och pratade med en resebyrå så vi ska ser vad de kan hjälpa oss med. När ska ni åka?
  • fasit
    Odium skrev 2012-02-12 10:46:50 följande:
    Vi åker till Krabi, Ao nang. Vi var där förra året och det var fantastiskt.
    Vi gifter oss i augusti i år, me åker först i mars -13 och blir borta 3 veckor.
    är det charter? Vad tycker ni alla generellt om charter? är det tråkigt eller ska man åka på det eller passa på att åka lite själv dit man vill?
Svar på tråden Bröllopsresa i Asien någon?