• midsommarvigsel

Panik!!!

PANIK är rätta ordet just nu!! Gifter oss midsommarafton och det verkar helt omöjligt att få tag i en frisör! Vet inte hur jag ska lösa det hela, ingen av ALLA dom jag ringt har öppet :( Bor i Boxholm i Östegötland så om det är nån som har nått tipps så SNÄLLA!

• Svar på tråden Panik!!!
  • 101112

Annonsera i er tidning om att du ska gifta dig och behöver en frisör kanske någon napparGlad

• LineV

Du har ingen släkting eller vän som är bra på frisyrer och hår? :)

• midsommarvigsel

Annons i tidningen vore inte en dum idé :) Nej har ju tyvärr inte det, annars vore ju det de allra bästa :)

• Guffi

En kollega till min sambo hade samma problem, de gifte sig nyårsafton. Men där ryckte hennes svärmor in och "mutade" sin frisör - som hon har gått hos i flera år, så hon fick håret gjort där :)

Kanske kan vara en idé? Att antingen höra med din frisör om du gått där länge, eller om nån annan har en frisör de alltid går till... Då går man ju till någon annan om man inte är nöjd med servicen man får på ena stället... ;)

Våga vara lite grinig och besvärlig ;)

• lilly7

Kolla om det finns någon skola där du bor där man kan studera till frisör. Kan ju finnas någon student som vill tjäna en extra hacka.

• hsmamma

Ring Mothårs Jenny i Väderstad, toppenfrisör, med flexibla öppettider

Svar på tråden Panik!!!