Musik till bröllop i Göteborg
Hej
Är det någon kvar här som haft sin bröllopsfest redan med duon Tvålive eller har sett dom spela vid något tillfälle?
//Lina
Hej
Är det någon kvar här som haft sin bröllopsfest redan med duon Tvålive eller har sett dom spela vid något tillfälle?
//Lina
Jag har skrivit här om dem några gånger tidigare, så ni kan läsa där. Men kontentan är att jag verkligen rekommenderar dem.
Lycka till...
Kolla in allt.till.din.fest.se
Ja, det är hela tiden en avvägning. Duon har jag inte sett så dem kan jag inte uttala mig om. PSlive däremot såg jag och min man en gång på Fars Hatt i Kungälv och dem var också jättebra. I jämförelse kanske jag kan tycka att TvåLive hade lite bättre blanding på musiken men det är väl en smaksak såklart.
Vad tar Tvålive för en spelning?
Vi har bokat dem till vårt bröllop 12 maj och de kostade 6500 kr.
Ok, tack! Vi funderar också på att boka Tvålive . Du kan väl meddela hur dom lät efter ert bröllop?
Vi har bokat tvålive den 2 juni! =)
Vi har bokat Tvålive till vårt bröllop den 4/8 :) Så ska bli spännande att höra ni som gifter er innan vad ni tyckte :)
Vi hade tvålive på vårt bröllop förra året och ger två tummar upp. Trevliga och bra att ha och göra med!!! Lycka till
Nu är jag väldigt nyfiken att veta hur dom lät och om ni är nöjda överlag? Sen hoppas jag att HELA bröllopet var lyckat såklart
MrsSilfverblad, alltså. Kanske inte var så tydligt.
Grattis till, vad det verkar, ett fantastiskt bröllop! Kul att höra att Tvålive var bra, man går ju mycket på det som skrivs här.
Vi skulle ha haft Tvålive men de avbokade oss men de lämnar oss inte i sticket, så de ordnade ett annat band till oss. Men tycker de är seriösa och de är otroligt viktigt vid ens bröllop :)
Någon som vet om Tony Haglund band är bra? :)
Vi bokade Tvålive till vårt bröllop 1 september, ser verkligen fram mot bröllopet nu! Gbg2012: Var ni också nöjda med Tvålive?