• tesso77

Vilken vigselring är finast?? Bilder!

Förlovningsring i vitguld, vigselringen ska oxå vara i vitguld. Vilken tycker du passar bäst? Åsikter tack!!

Shalins Virgo

Guldfynd

Shalins Vega

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken vigselring är finast?? Bilder!
  • LoJ

Röstade på ringen i mitten, men det är svårt när man inte kan se ringarna "live". Jag tycker du ska satsa på en ring som har samma skena som din förlovningsring.

• tesso77
    LoJ skrev 2012-02-10 19:49:52 följande:
    Röstade på ringen i mitten, men det är svårt när man inte kan se ringarna "live". Jag tycker du ska satsa på en ring som har samma skena som din förlovningsring.

Ja det kommer jag göra, mest nyfiken på vilken som folk tycker ser finast ut Glad

• kaffeälskaren

Beror ju lite på hur mycket bling du vill ha. Men jag röstade på den i mitten det är vad JAG hade valt. Tror på den kombinationen. De andra ringarna är också jättefina lite mer klassiska kanske !?

• BlomAnna

Jag röstade på den sista Vega. Tycker den har lagom med bling, är modern men ändå stilren.

• Tessietesse

Jag röstar på shalins vega! Jag är dock lite partisk för jag själv har själv valt en egendesignad ring med stenar hela vägen runt som liknar denna ring. Hämtade min för nån vecka sen och den är verkligen helt underbar med alla sina diamanter

• sofiasmamma

Jag röstade på ringen från Guldfynd eftersom jag har en snarlik (från Hallbergs). Jag valde en blingig f-ring och kommer att ha en enkel slät vigselring i vitguld.

Svar på tråden Vilken vigselring är finast?? Bilder!