• Blueberry

Soundtrack till filmer

Jag håller på att välja ut vilka låtar som ska spelas under festen. Vi har valt att fokusera oss på ett lugnare romantiskt tema, det blir alltså ingen dans eller fest. Vill spela låtar som alla känner igen och kan relatera till. Gärna film soundtrack så en massa romantiska bilder poppar upp när man hör låten.

Så nu undrar jag, vad är erat favoritsoundtrack?

• Svar på tråden Soundtrack till filmer
  • Pertinax
    Blueberry skrev 2012-02-12 19:38:26 följande:

Jag håller på att välja ut vilka låtar som ska spelas under festen. Vi har valt att fokusera oss på ett lugnare romantiskt tema, det blir alltså ingen dans eller fest. Vill spela låtar som alla känner igen och kan relatera till. Gärna film soundtrack så en massa romantiska bilder poppar upp när man hör låten.

Så nu undrar jag, vad är erat favoritsoundtrack?

Gillar Way back in to love från Music and lyrics, God only knows och Too lost in you från Love Actually, The time of my life, Hungry heart och She's like the wind från Dirty Dancing, Only hope och Learning to breathe från A walk to remember, From the heart från Notting Hill, There you'll be från Pearl Harbour, Up where we belong från En officer och en gentleman, You'll be in my heart från Tarzan. Bara för att nämna några ;). Både kända och okända låtar :)
Svar på tråden Soundtrack till filmer