Custom made shoes?
Är det någon som har tips på vart man kan få sina skor specialgjorda?
Jag vet att Melodyshoes kan, men de verkar vara ganska dåliga på att svara på mail.
Ni som har specialbeställt era skor, är ni nöjda?
Är det någon som har tips på vart man kan få sina skor specialgjorda?
Jag vet att Melodyshoes kan, men de verkar vara ganska dåliga på att svara på mail.
Ni som har specialbeställt era skor, är ni nöjda?
Jag har beställt skor från http://www.shoesofprey.com/, ett australiskt företag som skickar till hela världen. De är rätt dyra men jag är jäääääkligt nöjd med skorna! De har också en lång rad olika modeller, material osv.
Dom var jättebra på att svara på mail, såg till att jag fick rätt storlek och har som policy att är du inte nöjd med skorna får du returnerna dem!
Mina wedge ankle boots kostade 350 AUD, typ 2700 kr.
Bifogar en bild på mina skor också, det var precis så dom såg ut i verkligheten också!
Tack för svar=) Jag har pratat med shoes of pray, och de gör inte skor på beställning.. De ändrar bara på modeller de redan har tyvärr..
Men bra tips! =)
Jag ahr beställt från Melodyshoes. De är skickade så jag går och väntar på dom vilken dag som helst.
För mig har det funkat enkelt och bra, de har svarat på mina mail snabbt (oftast inom någon timme).
Jag ska beställa från Etsy, från http://www.etsy.com/shop/Parisxox. Dock kommer min blivandes svägerska att beställa dem, eftersom hon bor i USA och det underlättar frakt och så, så jag vet inte hur bra det funkar med frakt direkt från beställaren till Sverige. Men skorna verkar helt underbara och hennes feedback är nästan uteslutande positiv, så jag skulle gissa att det är en seriös person det handlar om.
Tack niriel. Ska kolla upp det när jag kommer hem då:)
Nu har jag beställt skor från www.shoesofpray.com efter att ha mailat fram & tillbaka ett par gånger! De är verkligen snabba på att svara & kan göra alla möjliga ändringar på skorna om man så vill Nu väntar jag med spänning på att få hem dem, någon gång i mitten av april kommer dem