vad vill ni helat skall hända på eran möhippa?
Som rubriken lyder!
Som rubriken lyder!
Jag ville inte ha någon så jag fick ingen! Min syster och mamma tog med mig på restaurant.
Överraskningar är inte min grej. När min syster sa:"klockan 19 ska du vara klar. Ta på dig en klänning och klackar" så fick jag panik. var tyst hela vägen hem. Väl hemma började jag gråta av panik. Visste inte vad jag skulle ha på mig eller vilka smycken.... Halsbandet fick jag inte på mig för jag var sååå stressad. Älsklingen fick hjälpa mig :)
Jag berättade sen för mamma och syrran som tyckte att det här borde de våga sig på. Sen fick jag berätta för pappa. Han sa:"Vi känner dig bättre än vad du tror" :)
Så fy fan för att ha "riktiga" möhippor. Jag måste veta vad som händer. Har sagt till maken att när jag fyller 30, om 5 år, då vill jag veta om han planerar en överraskning så jag vet när, hur och vilka som kommer....;)
Jag vill ha nåt spännande :) Kanske fallskärmshopp eller nåt annat galet.
Jag vet att mina två tärnor (min syster och bästa vän) håller på att förbereda nått jävulskap men det ska bara bli roligt och jag vill inte veta innan vad det blir. Jag har bara en sak som jag sagt att jag vägrar göra och det är att sjunga. Det gör jag bara inte. INte i någon form alls. Men annars får de gärna slänga mig utför ett plan, stänga in mig i en tigerbur, ta med mig på strippklubb eller skicka ut mig naken på stan..... typ :P
Min stackars fästman däremot, han kommer nog inte att komma hem levande med tanke på galningarna som ska ordna med den :S
Jag vet inte riktigt vad jag vill ska hända.. Men jag vet att det inte får vara något pinsamt, vill inte klä ut mig & gå på stan & sälja sker eller liknande
Umgås med nina närmsta vänner & ha roligt. Skulle tycka det var kul att prova Pole danicing, nån höghöjds äventyrsbana eller så Men det är upp till mina tärnor, de känner mig bra & jag litar på att de gör en hippa som passar mig!!!
Sambon o ja satt o dryftade just detta ämne. Han är livrädd att hans svensexa ska va en total förnedringsfest med alltför mycket sprit o strippor. Jag kan gå med på diskret utklädnad, men ingen förnedring.
Om man får drömma: både hans vänner o mina vänner dukar upp en underbar gemensam frukost i gröngräset med champagne eller dylikt. Efter frukosten skiljs vi åt för div äventyr (tyvärr gillar vi samma sorts äventyr, så jag vet inte hur man ska dela på det o dessutom utan att veta vad den andre gör). Kanske att killarna drar på spa med lerbad o massage medan vi tjejer drar iväg o kör folkrace eller terrängkörning, följt av lättare lunch. När vi kört klart byter vi, killarna kör o vi på spa. Efter spa blir vi stylade av en riktig stylist o på med snygga kläder. Sen en rejäl grillbuffé med kall öl o skratt. Följt av utgång på en trevlig krog där vi strålar samman med killarna o sen festar natten lång, gärna till ett sjysst liveband!
Att just få stråla samman på kvällen är vad vi båda vill mest med vår hippa/sexa, istället för att behöva noja halva natten. Om jag bara vågade hade jag klätt ut mig till strippa o gjort mannen lite nervös med närmanden, men han skulle veta att det var jag, har lite för mycket tatueringar för att kunna dölja att det är jag (såvida jag inte skulle va strippa i skoteroverall!) haha
Hittade ett ställe i Östergötland som verkar va ett roligt ställe för hippa/sexa. Dit vill iaf jag åka!!!
http://www.syllerstorpett.com/index.html
Tror inte det kommer bli någon möhippa för mig. Min tärna bor nere i Stockholm och jag uppe i Dalarna, så hon kommer mest troligt ordna något. Har inget sånt krav på henne heller då vi knappt har några gemensamma vänner längre. Förhoppningen står till de kollegor som jag har bjudit, och jag hoppas hoppas hoppas att det kommer hitta på åtminstone nån liten enkel, mysig liten grej, men jag vet inte... Märks väl.
Jag har sagt till Syrran att jag inte vill gå på stan och skämma ut mig. Jag vet att hon inte kommer utsätta mig för nåt sånt eftersom hon bad mig om samma sak när hon fyllde 30, och fick som hon ville. =)
Jag vill helst ha en skön dag med brudarna, lite bubbligt bad, lite bubblig dricka och massa skratt. Men skulle någon få för sig att vi ska hoppa fallskärm (som någon ovan nämnde) så skulle jag var först ut ur planet ;D
Jag fyller 30 två månader före bröllopet så jag tror det blir mer ståhej då.
Jag vill oxå ha en dag med tjejerna, umgås och ha roligt. Jag vill inte skämmas ut på stan, jag har redan sagt till mina tärnor att om något sådant inträffar avskedar jag dem och stryker dem ut inbjudningslistan
Jag vill umgås, äta gott, ha en härlig dag bara!