• idis

    Söker en bra florist i Rättvik eller Leksand

    Hej! Jag ska gifta mig i augusti och funderar om någon kan tipsa mig om florist i Rättvik eller Leksand?

    Tack på förhand 

  • Svar på tråden Söker en bra florist i Rättvik eller Leksand
  • Chicita

    Jag hoppas att någon annan har bra förslag på florister på dom orterna.
    Men eftersom du inte fått några tips alls än så passar jag på att rekommendera Nya Marias Blommor i Borlänge.

    Hon är jätteduktig och tar inga överpriser. Vi fick ett prelliminärt pris (maxpris) på min bukett och buketter till tärnorna när jag lämnade in mina inspirationsbilder. Sen la jag till en minnesgrej för mamma, och i slutänden blev det några hundralappar mindre än det första prisförslaget vi hade fått, trots att jag alltså la till ett till arrangemang.

  • Pertinax
    Chicita skrev 2012-02-17 13:46:44 följande:
    Jag hoppas att någon annan har bra förslag på florister på dom orterna.
    Men eftersom du inte fått några tips alls än så passar jag på att rekommendera Nya Marias Blommor i Borlänge.

    Hon är jätteduktig och tar inga överpriser. Vi fick ett prelliminärt pris (maxpris) på min bukett och buketter till tärnorna när jag lämnade in mina inspirationsbilder. Sen la jag till en minnesgrej för mamma, och i slutänden blev det några hundralappar mindre än det första prisförslaget vi hade fått, trots att jag alltså la till ett till arrangemang.
    Försöker förstå kartan... Ligger det nere i "centrum" i Kvarsveden eller? Bra att ha nåt alternativ till floristerna i Djurås.
  • Chicita
    Pertinax skrev 2012-02-20 22:13:51 följande:
    Försöker förstå kartan... Ligger det nere i "centrum" i Kvarsveden eller? Bra att ha nåt alternativ till floristerna i Djurås.
    Jepp, Kvarnsvedens centrum Glad
    Ingång från "torget" så att säga
Svar på tråden Söker en bra florist i Rättvik eller Leksand