Barnens klädsel
Har en fråga.
Är det någon som vet någon bra sida där dom säljer kostymer och dyrligt till barnen?
Kanske ska nämna att vi har 3 pojkar som ska vara fina utmed oss i kyrkan i sommar...
Mvh Eva
Har en fråga.
Är det någon som vet någon bra sida där dom säljer kostymer och dyrligt till barnen?
Kanske ska nämna att vi har 3 pojkar som ska vara fina utmed oss i kyrkan i sommar...
Mvh Eva
Lilly i Danmark har.. tror även dom har på hemsidan. En dryg tusenlapp kostar det dock.. Vet inte om ni tänkt lägga så mkt. Dom växer ju tyvärr ur dom snabbt.
finns kanske annars på en del kina sidor också.. kolla där
Det beror lite på vilken ålder barnen är i, men lekmer.se har kostymer mm till pojkar. Jag har aldrig handlat kläder på lekmer men jag har handlat leksaker där och har varit väldigt nöjd!
Här är en länk:
lekmer.se/barnklader/set-o-kombinationer/dop-o-fest/
Även hos Nelly finns det. Kika lite längre ner på sidan nelly.com/se/kille-liten/kl%C3%A4der/set/
Tack för era svar..
Ska kolla runt lite nu och se vad som finns.
Killarna är förresten 4,10 och 12år gamla...
Än en gång så är jag så tacksam för era svar..
Allt detta med bröllop är ju en hel djungel som dessutom slukar pengar......
Jag har titta mycket på wonderfuldress.com tänkte nog beställa till mina två tjejer där, men har bestämt för mig att dem har till pojkar också :))
Haléns och Ellos har haft också...
Och så finns ju alltid littleprincess också... eller tja dom hade visst bara smokingar till pojkar
www.littleprincess.se/shop/
Rätt fina i alla fall...
Vi har precis köpt till våran 2 åring på H&M...De hade byxa,kavaj,väst,skjorta med slips. Dock köpte vi annan slips för att få "våran" färg :)