• litenbrud

ring från albrektsguld

har spanat in denna ring lite sista dagarna: http://www.albrektsguld.se/page.jsp?node=170&articleNo=0352203&attributeType_4=&attributeType_2=&attributeType_1=437&productType=1&priceRange=&&step=5&articleNo=&articlesPerStep=8&search=Visa+resultat+%3E%3E%3E

någon som vet hur tjock och bred den är, vilken kvalitet det är på diamanterna?

och över huvud taget hur kvaliten är. om den är värd pengarna.

letar en ring som ska se ut som 2 eftersom jag inte kommer bära förlovningsring sedan och priset på denna var ju helt fantastiskt så man blir ju lite orolig...

mvh Linda

• Svar på tråden ring från albrektsguld
  • Sarkastisk ljubicica

Vilken fin ring du hittat!

Vet dock inte så mycket om din ring, men kan beskriva kvaliten på min ring, som också köpt på Albrekts guld. Jag gifte mig den 14 maj förra året och har haft ringen på mig dygnet runt sedan dess. Jag är jättenöjd med min ring. Den är lika fin nu som när jag "fick" den, förutom att den fått en del smårepor från användningen. Dessa syns dock knappt. Diamanterna glänser även lika mycket nu som när jag fick den. Är supernöjd med min ring iaf!

• Kia82

Just den ringen finns med i deras senaste reklamblad eller vad man ska kalla det, ska hämta den och titta vad det står.

Ring i 18k guld med 20 diamanter 0,20 ct (ord.pris 5499 kr) 4499 kr

Står tyvärr inte mer än så men den är som du ser nedsatt 1000 kr just nu.

• Midsommarbruden

Denna ringen vill jag också ha!!
    Min förlovningsring är likadan fast utan stenarna. Ska nog åka och testa den och se hur det ser ut tillsammans.

• frejjan

Det är en jättefin ring. Har själv provat den :) Den är inte så bred, skulle gissa på max 3 mm, men kan ha fel. Tror jag kan ha en bild på den när jag har den på fingret bredvid min förlovningsring som är 5 mm.

Svar på tråden ring från albrektsguld