Inlägg från: FruFiddeli |Visa alla inlägg
  • FruFiddeli

Det sa bara plopp...

Ville bara tipsa om att dessa choklad åter finns att köpa i affärerna. Vi hade dem själv på vårt bröllop, på godisbuffé bordet men man kan ju ha dem som favors också, kanske har man dessa ord som tema för bröllopet?  De var iaf väldigt uppskattade. Vi blev själv tipsade om dem här inne på bröllopstorget när vi gifte oss och nu såg jag dem i affären igen och ville därför tipsa vidare =).
  • Svar på tråden Det sa bara plopp...
  • FruFiddeli

Jag har sett dem i olika vanliga mataffärer, vår lilla ica supermarket har dem, så de finns nog lite överallt =). Jag vet att jag kollade datum på dem men jag kommer inte ihåg vad det stod, men det var nog året ut iaf, Augusti ska de absolut hålla till,ska handla sen så då kan jag kolla. De säljs i påse med flera i, men jag kommer inte ihåg hur många där är i varje påse men 15-17 st har jag för mig.

• FruFiddeli

Vad konstigt att det bara står puss & kram på dem när där är bild på alla fyra på påsen, lite lurigt av dem. Köpte själv en påse på netto,för att återuppleva gammla minnen=),  där kostade dem 15 kr men där var också bara puss och kram...

• FruFiddeli
    SannaV skrev 2012-02-27 20:38:14 följande:
    Jag har sakta börjat "hamstra" Cloetta-påsar nu. Har köpt vid tre tillfällen i olika affärer och alla påsar innehåller "bara" Puss och Kram. Det får gå då jag tänkt lägga upp i skålar på bordet. Sött ändå.. Men lite trist att det inte finns Lycka och Kärlek med också. Men jag har uppfattat det lite som att det skulle vara "Puss och kram" och "Lycka och Kärlek" i påsarna. Eller har jag helt fel?
    Ja det var ju det man trodde eftersom det står så på påsarna, när jag köpte påsarna till mitt bröllop förra sommaren såg påsarna exakt likadana ut men inehöll alla fyra sorterna! 
Svar på tråden Det sa bara plopp...