• SaJo1981

Klädsel för en gravid gäst?

Gillar även som gäst att vara ute i god tid så nu är det så att sista juni ska vi på bröllop och då kommer jag vara i v37 ungefär på min graviditet, vad ska jag ha på mig som gäst? 
    Hittar inga bra sidor att köpa från förutom Asos, någon som har förslag? 

• Svar på tråden Klädsel för en gravid gäst?
  • SaJo1981

kavaj har jag för mig=)

• johanna anders

Asos,, Nelly och bubbleroom har massor med löst sittandes fina klänningar!

• Chicita
    SaJo1981 skrev 2012-02-24 09:21:20 följande:
    kavaj har jag för mig=)
    Då skulle jag kolla lite extra på min sista länk... Vettiga priser och då är det riktiga mammaklänningar så passformen borde vara bra (ingen risk att klänningen blir för kort fram som den kan bli om man väljer en empireskuren modell med vid kjol exempelvis)...

Tyckte att dom här var riktig fina och passande:
  • Chicita

men ååh vad irriterande... Bilderna kom inte med...
    Nåja, det var inte jättemånga klänningar på den länken Flört

• SaJo1981
    Willow skrev 2012-03-01 11:49:49 följande:
    Satt just och kollade pa asos sidan efter klanningar till mina tarnor och sag denna och kom ihag att det var nan har som fragat efter fina klanningar for gravida nar jag sag denna sota fina klanning. Om inte denna faller i smaken sa har dem manga andra fina klanningar for gravida oxo
    www.asos.com/ASOS-Maternity/ASOS-Maternity-Tu...
    Lycka till!  
    tack ja den är jättesöt! har dock lite "feta" armar så jag e lite tveksam till om man får plats i dem haha....när det inte e stretch liksom:p
  • Willow
    SaJo1981 skrev 2012-03-01 20:34:04 följande:
    tack ja den är jättesöt! har dock lite "feta" armar så jag e lite tveksam till om man får plats i dem haha....när det inte e stretch liksom:p
    Om du tittar pa bilden som ar bakifran sa ser det ut som att det ar sma 'sprund' med en knapp baktill pa armen, du kan ju alltid gora sprundet lite langre om din arm inte far plats
Svar på tråden Klädsel för en gravid gäst?