sugrör, skyltar, godis, trosor och annat smart
letar och söker eftyer vissa specifika saker somjag harr sett elelr helt enkelt har skapat i huvet själv. Etsy är underbart och jag har just bestället en helt fantastiskt costommade- garther. Verkligen snygg och proffsig och inte faslitgt dyr heller. Tips till alla som söker efter egen design och unik utformning!
Nu till mina små "hick-ups" som jag inte lyckas lokalisera varken på Etsy eller andra ställen. Nu tror jag säkert att det jag söker finns på Etsy, men hur jag än söker så finner jag inte. Tänkte att ni underbara kanske har sett något någonstans och kan tipsa mig!
Sökes:
Sugrör som är lite glamourösa och speciella. Gärna med spänne eller skylt "Mrs" o "Mr" eller liknande.
alt. små hängen till flaskhals som är snygga och har "mrs" o "mr" skrivet på sig
Godis i små pastell hjärtan där det står "marry me", "kiss" eller liknande sööööta fraser
Trosor där man kan få skrivet i kristall "property of XXX" eller liknande (som Lilly i "how I meet your mother" för er som kollar på den serien ;) )
Pastell färgade (lila o grön) tärnklänningar som INTE är minikorta, yber urringade, asdyra (under 1000 kr)
det var det för denna gång.... kommer säkert på MASSA grejer senare igen. Tacksam för alla tips och insider tips till bra sidor.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-24 13:39
GALET va knasigt det blev på vissa ställen. Skriver för fort helt enkelt. Hoppas ni förstår vad jag menar iallafall.
// slarvmaja!