• Chicita

Vad tycker ni om dem här smyckena?

Det beror helt och hållet på hur resten av du ska se ut Flört

Ringen är fin, men inte riktigt min smak. Jag tycker om diskreta smycken till vardags. Och jag antar att den ringen inte bara ska bäras på bröllopsdagen?
    Halsbandet är lite "in your face" så att säga. Men med rätt klänning och frisyr så kan det bli jättebra.
    Har du några bilder på klänning, frisyr och liknande så man kan få en helhetsbild?

• Chicita
    Estelle skrev 2012-02-25 18:09:16 följande:
    Jag kan tyvärr inte ladda upp bilder, vet ni vad det är för fel?
    För stora, fel filformat eller liknande.
    Prova att förminska dom och se till att det är jpg-filer så kanske det går Glad
  • Chicita
    Estelle skrev 2012-02-25 18:19:01 följande:
    Varför då?
    Hon syftade ju på att gå naken med bara stora smycken Flört
    Och det skulle nog inte kyrkan gå med på misstänker jag...

Om du ska ha en axelbandslös klänning så kan du ha såpass stora smycken.
    Akta bara så att inte smycken och klänning "bär dig" så att säga. Ibland är det bättre att dra ner på något.
    Om du ska ha en "big statement-dress" så kanske du ska ha ett enkelt pärlhalsband istället för att det inte ska bli maskerad av det hela.
    Men det där måste du känna själv. Glad
  • Chicita
    Estelle skrev 2012-02-26 08:24:57 följande:

Skulle ringen passa bra med den här:

Ringen är väl det minsta bekymret tycker jag...

Halsbandet är lite (ursäkta uttrycket) vräkigt. Och det skulle funka mycket bättre till en enkel klänning utan massa detaljer, rysch och pysch.

Ska ringen vara din vigselring eller är det bara ytterligare en assecoar?
    Om det är din vigselring så kan du ha den till vilken klänning som helst. Man behöver inte matcha klänningen med vigselringen.

Om det bara ska vara enassecoar så skulle jag skippa den helt. Man vill ju inte ta bort fokus från vigselringen...
  • Chicita
    Estelle skrev 2012-02-26 10:51:03 följande:
    Vigselringen ser ut ungefär sådär, hittade inget exakt bild...
    Ok bra då har vi rett ut det Flört

Jag håller med daniiel om klänningstipsen. Halsbandet skulle funka bättre med någon av dom klänningarna.

Ju mer detaljer i klänningen - destå mindre andra "dekorationer" behöver man.
    Men ju enklare klänning - desstå mer kan man "blinga på" Glad
  • Chicita
    Estelle skrev 2012-02-26 08:24:57 följande:

Dom här skorna var faktiskt coola och skulle passa med både en längre och en kortare klänning.
    Tack vare platån så blir inte klacken så hög som den ser ut att vara, så om man är van att gå i klackar så kan man nog klara av att ha dom här (i alla fall nästan hela kvällen) Glad
Svar på tråden Vad tycker ni om dem här smyckena?