• Tokig

Tips på liveband för heldag i Nordvästra Skåne

Vi letar efter ett prisvärt band till bröllop i Nordvästra Skåne i höst.

Musik under vigseln, mingel och sedan under festen. 

Vi vill ha blandad musik, gärna mycket modernt, svenskt som t ex Håkan Hellström, Veronica Maggio, Oscar Linnros, Mando Diao, Sahara Hotnights etc men och andra nutida artister som Lady Gaga, Beyonce osv.

Detta får gärna blandas upp med ”sing-along”klassiker som Oasis, U2 och liknande.

Men både schlager och traditionella ”after-ski”låtar går bra att blanda in också. Vi vill helt enkelt ha ett bra ös på dansgolvet.

Alla tips tas tacksamt emot... kanske någon känner någon musikstuderande eller liknande.  

• Svar på tråden Tips på liveband för heldag i Nordvästra Skåne
  • Carolina Hansson

Hej "Tokig"!!
    Utan att veta speciellt mycket om detta band mer än att jag tyckte de verkar bra och passar in på din beskrivning så tänkte jag ändå tipsa om www.dirkdigglerz.com. Visst verkar de passa in på det du efterfrågar?
    De kanske är dyra eftersom de är många men det låter svängigt på deras sida?
    /Lina

• Tusssi

Låter som ni söker ungefär det vi körde på, Michael Abrahamssons Heldagskoncept.

Han spelade i kyrkan, på minglet, valsen och var dj till de sista gästerna lämnade festen. Riktigt bra och proffsigt var det. Min vän anlitade också honom och även hon har varit supernöjda!

Absolut värt att kolla in hemsidan: www.michaelabrahamsson.com

Svar på tråden Tips på liveband för heldag i Nordvästra Skåne