• LiteVilsen

Vilken sko tycker ni mest om?

Kollar efter skor och vill gärna höra er åsikt.

1.
    translate.google.se/translate&sl=en&tl=sv&u=http%3A%2F%2Fwww.girlsofelegance.co.uk%2Facatalog%2FBenjamin-Adams-Wedding-Shoes-Paradox.html&anno=2

2.
    translate.google.se/translate&sl=en&tl=sv&u=http%3A%2F%2Fwww.girlsofelegance.co.uk%2Facatalog%2FBenjamin-Adams-Wedding-Shoes-Paradox.html&anno=2

Tror ni det finns risk för att man ser springorna till tårna när man har dessa skor på sig?
    Tycker sånt är så fult nämligen, skon ser ju nästan för liten ut då.

Mvh

• Svar på tråden Vilken sko tycker ni mest om?
  • LiteVilsen

Åh så funkar inte länken ser jag..
    sorry ska försöka fixa detta..

• LiteVilsen

Sko 1. Det randiga är tyg dom har vikt upp och sen sytt.

Sko 2.
  • Anny

Jag gillar sko 1 bättre än 2:an. Mest för att jag personligen inte gillar sådana där spetsiga skor. Sedan var 1:an lite tuffare. Älskar ankelremmen!

Jag tror inte att risken att tårna syns i de modellerna. Men det är ju endast tro  

• TheD

Sko 2, helt klart! Ettan ser lite, halshugg mig inte nu, tantig ut ;)

• sollan

Jag tycker att nr 2 är finast Glad

Blivande vårbrud
  • TheD

Jo, jag hade liknande skor som nr 2 fast med högre klack. springorna synstes ej. Håller med om att det är fult :)

• LiteVilsen
    TheD skrev 2012-02-29 20:26:43 följande:
    Sko 2, helt klart! Ettan ser lite, halshugg mig inte nu, tantig ut ;)
    Haha ja på det viset har jag inte tittat på skon förut men nu när jag kollar så har du rätt, den ser lite tantig ut =)
  • TheD
    LiteVilsen skrev 2012-02-29 20:38:47 följande:
    Haha ja på det viset har jag inte tittat på skon förut men nu när jag kollar så har du rätt, den ser lite tantig ut =)
    Pust, min hals är hel ;)
  • LiteVilsen

Har beställt 2,an nu. kostade ca 700 kt med frakt från england. Det var inte så farligt =)

• TheD
    LiteVilsen skrev 2012-03-03 19:59:33 följande:
    Har beställt 2,an nu. kostade ca 700 kt med frakt från england. Det var inte så farligt =)
    Inte alls :) Hoppas skorna sitter bra.
Svar på tråden Vilken sko tycker ni mest om?