Bra guldsmed i skåne med humana priser
Hallå hej,
Någon som känner till en bra guldsmed med humana priser?
Hallå hej,
Någon som känner till en bra guldsmed med humana priser?
Jag vet inte vad du menar med "humana priser" det beror på vad du vill få gjort?
Vi har beställt fån David Butler i Malmö. Han tar 2500 kr per ring i arbetskostnad + guld om du inte har det själv.
www.davidjbutler.com/Introduktion/Hurg%C3%B6rvi/tabid/197/Default.aspx
Jag beställde på Carl Hoff i Helsingborg! Toppen service och bra priser. Vi beställde 4 vitguldsringar, killens är helt slät, min förlovningsring har en stor diamant och mina två vigselringar har 14 diamanter var. Vi betala strax över 50.
Tack! Det blev David Butler. Han och hans fru är så otroligt trevliga!
Vi var på MK Juvel först där guldsmeden tog 7-8000 för bara arbetet per ring...Kände att det inte var riktigt aktuellt.
Hej!
Vi köpte våra ringar i somras på Mk Juvel, där tog de 7000 kr för min handgjorda solitär i vitguld, i arbetskostnad.
Min mans släta rödguldsring tog de bara 2500 kr i arbetskostnad, så tycker det var kanon!! Vi är såå nöjda!
Vi har köpt våra förlovningsringar och vigselring hos Björn Nilsson i Kristianstad. Dom är toppen !!
Glimrra.se är ju en nätbutik men jag rekommenderar den ändå. Det är vettiga priser och fraktar runt i hela landet utan en massa krångel. Hoppas det hjälper åtminstone lite! ;D
Jag vet inte vad du menar med "humana priser" det beror på vad du vill få gjort?
Vi har beställt fån David Butler i Malmö. Han tar 2500 kr per ring i arbetskostnad + guld om du inte har det själv.
www.davidjbutler.com/Introduktion/Hurg%C3%B6rvi/tabid/197/Default.aspx
Alexandratherese, David Butler tar 2500 kr för "enklare" ringar, tex alliansring. Kostnaden blir större om man vill ha mer avancerade ringar. Jag har för mig att arbetskostnaden blir 6-7000 kr för min trestensring.
EplusT : Åh, tack för ditt svar! Det är nämligen en alliansring jag vill ha Ska boka ett möte med honom! Spännande med din ring!