• zarah69

Köpa diamantring på nätet från USA billigt

Hej
    Jag har inte köpt ringar från USA men vill ändå rekommendera Bluenile som är från Irland. Vi har köpt ringar därifrån. De är väldigt hjälpsamma då mina ringar var för stora så de förminskade dem utan extra kostnad och att gick väldigt smidigt. Ringarna är jättefina och håller hög kvalitet. Vi köpte 2 ringar för 15.000 sammanlagt och värderade dem i sverige nu, de blev värderade till 36000kr :D Kan verkligen rekommedera den sidan. Älskar mina ringar.

• zarah69

Carat är den fjärde :) När jag valde ringarna letade jag först upp en setting som jag gillade sen gick jag vidare och valde en diamant. Jag gillar princess slipning så det tog jag. Jag läste ganska mycket om diamanter innan jag beställde då jag inte är så insatt i detta sen tidigare. Jag kände att colour var viktigt för mig så jag valde D. På cut tog jag very good och på clarity tog jag VVS 2. När jag bygger sin egen ring där som jag gjorde så får man se diamanten i ringen när du "byggt" klart ringen. Men det är ju svårt att se hur diamanten ser ut i detalj.

• zarah69

Såg nu att jag hade VS 2 :P Sen har ringarna GIA certifikat .

Svar på tråden Köpa diamantring på nätet från USA billigt