• Tokig

Coverband till Båstad

Jag behöver hjälp. Jag letar efter ett coverband till Båstad. Har letat på massor av sidor men det är så svårt eftersom Båstad liksom ligger på "gränsen" mellan Skåne/Halland/Småland.

Så alla tips tas tacksamt emot. Vill ju gärna att det ska vara ett hyfsat lokalt band så att vi inte behöver betala boende åtminstone.

Vi vill ha blandad musik, gärna mycket modernt, svenskt som t ex Håkan Hellström, Veronica Maggio, Oscar Linnros, Mando Diao, Sahara Hotnights etc men och andra nutida artister som Lady Gaga, Beyonce osv. Detta får gärna blandas upp med ”sing-along”klassiker som Oasis, U2 och liknande. Men både schlager och traditionella ”after-ski”låtar går bra att blanda in också. Vi vill helt enkelt ha ett bra ös på dansgolvet.

• Svar på tråden Coverband till Båstad
  • Charlotteljunggren

Hej!
    Vilket datum är det?
    Jag har kanske något tips!

• Tokig
    Charlotteljunggren skrev 2012-03-06 23:24:15 följande:
    Hej!
    Vilket datum är det?
    Jag har kanske något tips!
    Vi har inte spikat datum än. Men oktober med all sannolikhet. Hoppas spika datum nu i veckan.

Alla tips tas tacksamt emot.
  • drumelz

Hej tokig! Var i Båstad ska du gifta dig?

• Tokig
    drumelz skrev 2012-03-07 08:05:07 följande:
    Hej tokig! Var i Båstad ska du gifta dig?
    Hovshallar... har du något bra tips?
  • Lennielo

Kan tipsa om Lindansarna eller Bröderna Olja! Riktigt bra band med rutinerade musiker!!!

Bröderna Olja finns att spana in på You Tube då de spelar på The Tivoli i Helsingborg (har varit deras

husband där de senaste 8 åren!)

• Dj LASSE

kan inte Sound Trip från era trakter vara Ok??

Svar på tråden Coverband till Båstad